Servicedesk

Onze servicedesk is onze centrale verkeerstoren. Als je ons belt krijg je meteen een service specialist aan de lijn. Wij werken dus niet met een telefoonmenu. Zo word je dus direct geholpen als je een vraag hebt. Naast telefonische meldingen en servicevragen per mail, komen alle meldingen van de monitoring direct bij de servicedesk binnen. Zo kunnen we direct ingrijpen als dat nodig is en voorkomen we tijdverlies.

De servicedesk zorgt tevens voor de werkvoorbereiding. Apparaten voor uitlevering worden door de medewerkers van de servicedesk uitgebreid gecontroleerd en getest en vervolgens gebruiksklaar gemaakt. Afspraken voor leveringen en werkzaamheden bij jullie op locatie maakt de servicedesk in overleg.

Indien zich een incident voordoet, zullen we altijd eerst proberen om het op afstand op te lossen. Wij kunnen jullie netwerk op veilige wijze vanuit ons kantoor benaderen. Indien wij je scherm moeten overnemen, zullen wij dat nooit doen zonder uw toestemming. De software die wij daarvoor gebruiken is zo ingericht dat ongeautoriseerde toegang niet mogelijk is.